tisdag 26 maj 2015

YONOLOF

HALLÅ MINA SMÅ CHOKLADBITAR!

- Läste någonstans idag att det endast är fyra dagar kvar till bal och bara SJUTTON dagar kvar till studenten (!!!!). Vart fan tog tiden vägen? känns som om att det bara var förra månaden som vi stod inne på Harrys dansgolv och firade att det bara var 100 dagar kvar?? Vart fan har de senaste 83 dagarna tagit vägen?? #ångest .

Hur som haver är det väldigt mycket på gång just nu samtidigt som det inte händer någonting alls. Är fruktansvärt trött och spänd inför alla aktiviteter som kommer att hända de närmsta två veckorna. Blir lite grillkvällar, skolfester och självklart så kommer ju hela studentveckan att vara kaaaos.

--
Annars då? I fredags var Sanna och jag på O'learys en stund. Hade inte speciellt kul men älskar känslan av att sitta på en full uteservering med något gott i glaset, trevliga människor runt om en och bara njuta fullt ut av de långa, varma sommarkvällarna.

I  lördags var vi på stars. Åt och drack lite gott innan det kom en massa folk som gjorde den natten till en av de bästa, om inte den bästa utekvällen jag någonsin haft. Galet bra var den. Så mycket blandat folk, alla var på topp, nya vänner & gamla vänner. Man bara njöt som fan, vill att alla kvällar ska vara som den.
Söndagen däremot var inte alls bra, låg mest och deppade i sängen. Fällde nog en och annan tår och hoppades nog mest egentligen på att någon skulle uppfinna en tidsmaskin så att jag bara skulle kunna åka tillbaka tillbaka till typ Februari. Dock kändes det lite bättre efter att ha sovit och nu är jag ganska glad över hur livet är i alla fall.

Igår var vi inne i stan hos en kompis och tittade på lite skräckfilmer, var inte hemma allt för sent men det blev tydligen ändå så pass sent att det kändes som en omöjlighet för mig att kunna vakna i morse. Dock när jag väl lyckats ta mig upp från sängen så åkte Sanna och jag till Grönhögen och åt lyxfrukost på stranden. Alldeles för skönt. Man bara älskar ju livet lite extra såhär på sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar