torsdag 21 maj 2015

ikväll ska jag bli full för kärlekens skull (skoja ba, ska aldrig mer dricka.) (skoja ba igen, kbk)

Jävlar i min lilla låda vad kul jag hade det i tisdags på pubrundan!!
Dagen började med att vi hade nationellt matteprov. Det gick rakt åt helvete (fast vem hade förväntat sig någonting annat) efter det åkte jag, Sabina och Frida hem till Ölandet och började förkröka. Klockan var alltså typ tre, men fasiken vad man mådde. 
Åkte sen in till stan och samlades på Larmtorget tillsammans med alla andra skolorna. Det var kaaaaooooz. Sen delades skolorna upp och alla gick iväg till olika ställen. Min skola, CIS och plusgymnaiset gick tillsammans hela kvällen eftersom att vi inte är så många elever. Hur som haver så var vi på 4 olika ställen själva innan alla skolorna samlades och umgicks gemensamt på Cårhuset. Stod dock mest utanför och umgicks med folk där istället. 

Hade det så jävla kul tillsammans med vänner och ovänner. Mådde bra som fan (för det mesta men man kan ju inte begära att man ska vara på topp en hel kväll liksom). Var hemma ganska tidigt runt 1-2 men då man vart igång hela dagen så kändes kvällen så himla lång i alla fall. Som tur var så har man ju världens bästa syster som trots att hon börjar jobba vid 06:30 morgonen efter kommer och hämtar mig samt står och umgås lite med mina vänner innan hon lyckades få mig därifrån. Love her so much. Det hjälpte dock inte att man var hemma i hyfsat god tid för somnade ändå inte förrän vid fem tiden då en kompis följde med hem sov här. Var dock sjukt värt att vara lite halvsliten för det var lätt en av de bästa kvällarna! 

Efter att detta ser man bara ännu mer fram emot bal och studentveckan!!!


Gillar dessa brudarna så mycket. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar