lördag 29 augusti 2015

The one's that got away

Jag vet att vi har setts, på vad som liknade en fest och jag var bra på att måla dig så vacker som du var.Mina tankar beskriver dig som varm du är vackrare än allt fast jag vet att du var hägringen i allt.
Vi ses nog aldrig mer,Jag skulle inte känna igen dig.Nu finns du nästan inte kvar med all min längtan som ett skal.Jag har försökt att vara på samma plats men jagade min skugga utan dig.
Men när jag vågar så sitter du bredvid mig,
säkert att du kommer ihåg allt var som vanligt för dig.
Kom tillbaks, jag ångrar allt jag gjorde

Allt jag sa, det är inte dig det är fel på
Det är jag, det fattar väl jag.
Kom tillbaks, jag lovar och jag svär
på mammas grav, jag kan va allt det där
Du ville ha, det fixar väl jag.
Jag vet jag är en idiot
och hela stan vet vad jag gjort
Jag förtjänar hur jag mår
Kom häll mer salt i mina sår.
Du är glad, det har jag sett nu på din
statusrad och alla bilder ifrån
Någon bar, där verkar du glad.
Vi ses på stan,jag undrar om vi borde
fika nån dag, du säger absolut
Det låter bra, men du har det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar