torsdag 8 september 2016

etthundraheltonödigafrågorsomnisäkerligenredanvetsvarenpå

1: Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
2: Stjärntecken? Skorpion
3: Tre rädslor som du har? Ormar, att förlora någon jag älskar, att aldrig hamna rätt i livet
4: Tre saker som du älskar?  Min familj, Alex, djur. 
5: Tre avtändande saker, enligt dig? När någon vet om att den är snygg och blir kaxig pga det. Personer som inte kan vara vän med någon från de andra könet bara för att den är i ett förhållande. När någon tror den kan bestämma över någon annan. 
6: Har du lärt dig ett nytt språk? Den senaste tiden? nej. 
7: Har du en Bästa vän? Ja det har jag
8: Din sexuella läggning? Jag går igång på kaninporr. 
9: Din första dejt? En kaffe på espresso house med en person jag inte har kontakt med nu.
10: Hur lång är du?  163 ljuvliga centimeter
11: Vad saknar du just nu? Hemma. 
12: Har du någon gång dansat på ett bord? OPAAAAAA, ja
13: Har du gjort någonting på fyllan som du ångrat dagen efter? hahaha, ja. 
14: Är du kär i någon? Det sägs så 
15: Favoritcitat? Min ambition är inte att vara trevlig
16: Favoritplats? Home is where my heart is. Så ja, där mitt hjärta är.
17: Favoritmat? Så jävla svennigt svar, tacos.
18: Är du någon gång ironisk? va? jag? nej aldrig. 
19: Vad lyssnar du på just nu? fucking åmål som går i bakgrunden
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Ögonfärg.
21: Skostorlek? 36 ish
22: Ögonfärg? blågrågröna beroende på ljus...jag vet faktiskt inte.
23: Hårfärg? atm? ingen aning, blekt brunt och råttfärgat. Ska snart slinga mig.
24: Favoritfärg på kläder? Svaaaart
25: Har du någon gång busringt någon? haha åh ja, massor för typ 2 år sedan. 
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Vita
27: Hur många har du kysst? Vet ej. Vill ej räkna. Oklart.
28: Favoritfilm? Hobbit
29: Hur känner du dig just nu? Seg 
30: Någon du älskar?  Elton
31: Din relationsstatus? förhållande and ready to mingle..eller vad säger man
32: Din relation med dina föräldrar? mina bästa vänner.
33: Favorithögtid? JUL!
34: Tatueringar/piercingar du har? Texten på armen, hjärtslagen på handleden
35: Tatueringar/piercingar du vill ha?  hajfena i vattnet på skuldran
37: Hatar du och ditt ex varandra? ex och ex, det är väl delade meningar där. 
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? godnatt ibland, aldrig morgon längre.
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? jag kysser inte mina chefer
40: När höll du senaste handen med någon? igårkväll 
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? när jag ska till jobb 3 min 
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? jajemen
43: Vart är du just nu? i lägenheten
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Beror på, Sanna, Alex, Becca eller Johan
45: Har du varit på ett bröllop? yaaas
46: Bor du med dina föräldrar? officiellt, ja. 
47: Längtar du till något? helgen
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? jaa, Alex och Johan<333
49: Har du varit underviktig? sisådär 19 kg 
50: När kramade du någon senast? igår
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Skulle slå han så hårt mellan bena att han inte kunde stå på en vecka
52: Finns det någon du litar på men inte borde?  det gör det nog 
53: Något du inte gillar med idag? huvudvärk och väntan
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Jack Barakat
55: Vad tänker du på mest? ångest, framtiden
56: Din konstigaste talang? bröllopstal
57: Har du några konstiga fobier? gillar verkligen inte hålen i ost.
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? beror på vems kameran är
59: Vad var din senaste lögn om? mitt mående
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? ringa
61: Tror du på spöken? till 100 procent
62: Tror du på magi? Yer a wizard HArry 
63: Tror du på lycka? ja det är väl klart.
64: Hur är vädret just nu? mulet
65: Vilken var den senaste boken du läste? Harry Potter and the cursed child
66: Gillar du lukten av bensin? ibland
67: Har du några smeknamn? Mat
68: Senaste skadan? Slår alltid i tån i tröskeln in till vardagsrummet. Helvete.
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Jag är spara och slösa i en kropp.
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej min tunga är kort och tjock.
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? mjaarå bubben
72: Favoritdjur? hund
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? sov, väntade på sällskap.
74: Vad tror du satans efternamn är? tror det är hans efternamn 
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Jag mår bra när jag är full
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? de fåru väl testa dig fram till
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Dödsorsak: jävligt oklart
78: Har du varit olyckligt kär? jaaa </3
79: Ditt favoritord?  jävligt oklart
80: En bra blogg du följer? svenskayoutubers
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? kiss ej i motvind & ät gul snö 
82: Känner du någon som sitter i fängelse? nej inte längre
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? me and mah siblings
85: Har du köpt kondomer? yaas bitch
86: Fått IG i ett ämne/kurs? yeeeee
87: Kysst en kille? more than once (I'm getting nausoues) 
88: Kysst en tjej? mhhhhhhmmmm
89: Kysst någon i regnet?  jag gråter bah i reeegnettt...ja, ja det har jag 
90: Haft ett jobb? yesboxalright
91: Lämnat huset utan plånbok? japp
92: Mobbat någon på internet? nej men har haft ett och annat bråk
94: Rökt? bad boys bad boys watcha gonna do
95: Druckit alkohol? aldrig 
96: Är du vegetarian/vegan? nej, jag har försökt men nej. bara nej. 
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? ahråååå
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? ahhråååå
99: Varit utomlands? ahråååååå
100: Fått ditt hjärta krossat? ahrååååååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar