torsdag 8 september 2016

Sjukdagar.
Sjukanmälde mig från dagens jobbpass igårkväll, har inte känt mig speciellt kry de senaste dagarna och jag har haft en sån obehaglig huvudvärk att jag tyckte att det var bäst så. Egentligen hade jag tänkt att ta en ganska lång sovmorgon idag men så blev inte fallet, Alex kom hem vid fem tiden i morse och efter det hade jag svårt att somna om eftersom att det är ungefär den tiden jag brukar ställa larm på i vanliga fall. Ska inte väcka honom förrän vid ett tiden och fram tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kan inte starta tvn då han sover så dåligt och ljudet skulle få honom att vakna direkt. Suck, jag hatar dessa nattveckor. Vi träffas inte många minuter varje dag och våra sovscheman blir totalt kaos. Han går och lägger sig när jag går upp och tvärt om.
Hela dagen kommer mer eller mindre gå ut på att vänta. Vänta på att Alex ska vakna, vänta på ett meddelande som berättar lite om vad som kommer hända nu de närmsta dagarna, kommer det bli så som vi hoppas på? Eller kommer vi behöva vänta ännu en vecka? Åhh, jag haaaatar att vänta, det kan förstöra en hel dag.

I eftermiddag kommer i alla fall Sanna hit en sväng, det blir mysigt. Känns som om att det var evigheter sen vi träffades, i alla fall bara hon och jag. Det ska bli kalasmysigt I need to see my sistah more!

Hur som helst, nu ska jag bädda ner mig i soffan med en kopp te och kolla på någon dålig tjejfilm. För det förtjänar jag idag.
Taco hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar