fredag 25 mars 2011

Om du bara visste ..

..Hur mycket du betyder för mig så skulle du veta att jag gör allt för dig.
Om du bara visste hur glad jag blir när vi pratar , hur glad jag blir när jag ser dina bilder.
Om jag betyder lika mycket för dig så skulle du förstå, syskon har bråk, det har alla, du är min bästa vän du är min syster , du är mitt allt..
Detta är ju bara så fånigt, vi blir lite arga på varandra och sen uppstår tredjevärldskriget, kan knappt fatta det.
Det känns som om att vi bara glider mer och mer ifrån varanda , det får inte hända..!
Har egentligen inget mer att säga för det som är viktigt vet du ju redan , du vet redan att jag älskar dig  & du vet redan att du verkligen betyder allt för mig!

Amanda bästa vän Norberg jag älskar dig nu då för alltid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar