fredag 25 mars 2011

vad sa den ena väggen till den andra ? , jag möter dig vid hörnet

kvällen kommer nog spenderas framför datan med ozzy på högsta volymen, vet inte om jag vill sova efter den hemska drömmen jag hade inatt, jag typ hostade flr att jag inte kunde andas och sen började jag spy allting snurrade och som om att det inte va illa nog så bodde jag tsm med sanna och kalle och lixom låg mellan dom i sängen och allt....kalles ludna mansben <33333


tranan kom idag :D , fick godis och ett linne , en underbar fågel den där saken , älskart ! <3


iaf här kommer lite skämt som jag tycker e roliga,..

"vad är det som är gammalt skrynkligt och tillhör morfar?"
"mormor"

"Vad är det som bara brasilien tillverkar?"
"brasilaner"

"vad kallas en person som inte har alla fingrarna på en hand?"
"normal dom flesta personerna har fingrarna uppdelade på två händer."


"hur kan du äta ett ägg utan att skala de?"
"be någon annan skala de"

"vad är det för likhet mellan en spermie och en stockholmare?"
"det är inte många det blir folk av.."

de va allt för mig , puss och hejs ;*

1 kommentar: