lördag 19 mars 2011

eftersom att..

..nätet är paj så har vi ngn sladd som typ fixar internett men de håller typ inte så länge så jag passar på att skriva ett litet inlägg nu medans det funkar.
Har precis duschat och ska nu gå och kolla på sex  and the city , som vanligt.
asså det är serien jag ser, inte filmerna.
bara för att internettet är dött och jag måste skriva ngt innan det dör igen så kommer jag inte på ngt -.-
vädret idag är på topp (yyy), iår var det värsta snöstormen och idag skiner solen och det är över 8 grader varmt, så jävla underbart !
så idag har man varit ute ganska mke och sen suttit i uterummet och ätit vofflor, muuums.

dagens låt ; petter- prolog (länkar den sen från paddan)

Tack och hej silvertejp....det rimmade bättre i mitt huvud. aja, ciao ! ;*

hunden och jag idag

1 kommentar: