torsdag 3 november 2011

Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer

1. När jag låg i soffan hos mormor och satt en hård tablett i halsen , mormor sa alltid att man inte fick ligga ner och äta håra tabletter så jag ffick panik, låste in mig på toan och förberedde mig på att dö!

2. När jag var liten och tittade på tillbaka till vintergatan , då visade dom någon serie, flickan vid stenbänken. såg ett avsnitt och jag har fortfarande mardrömmar om den, kollade på samma avsnitt för inte så länge sen , var skit rädd. INTE OKEJ ATTT VISA BARN!!!!

3. När jag var liten och det brann i skogen/kyrkbyn nära oss. Mamma och jag gick dit och kollade när brandmännen släckte elden, kommer fortfarande ihåg ett visst ansikte på en brandman, är det ett teken på att vi borde gifta oss?

4.  28 April - 2011 Swden Rock Ozzy Osbourne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar