onsdag 23 november 2011

Sluta Praoa, blir ju fattig

Fick min månadspeng för 4 dagar sen, och jag måste sluta praoa för den är snart slut. vVarje dag denna veckan så har jag köpt ngt , måndags: en beige tröja med ficka + en grå kofta tisdag:en svart klänning jag ska ha på nyår och på balen! Onsdag: två par byxor ett par grå/lila/gröna trekvarts haremsbyxor och ett par aprikosa mjukisbyxor
Men nu har jag iaf lite påfyllning i garderoben!

Har precis kollat klart på sista avsnittet av Bron, typ den bästa serien någonsin , hoppas dom kommer göra en till säsong!
Det var verkligen en serie som aldrig slutade förvåna en, jag hade massor med tankar om vem som var mördaren och vad som skulle hända men INGET stämde , sjuuuuukt!

Aja , nästa sista dagen på praon i morgon , ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar