måndag 14 november 2011

Tror ni på det övernaturliga?

Det gör jag, jag är helt säker på att det finns spöken och andar.
Jag tror dock inte att spöken bara är sånna andar som inte har fått ro.

Här hemma hos iss har jag nästan alltid trott att det har spökat, när man har varit ensam hemma har man kunnat höra skåpsluckor som öppnas, glas som tas ut och ytterdörren som har slagits igen. Ibland känner jag till och med konstiga lukter och kalla vindar som går förbi en.
En gång för några år sedan vaknade jag till och med av känslan av att någon satt vid mina fötter i sängen och kollade på mig, jag är inte säker men jag tror att det var gammelmormor.

Har även ibland könt något litet inte alls mycket men något i grönhögen, har inte kunnat sätta fingret på vad det har varit. Idag så hade Sanna "han" med sig till huset och han påstod att han kände spöken där , han är tydligen en såndär som kan se massa konstiga saker. När mamma , pappa och Elton var i huset senare samma dag så var Elton som galen, han sprang runt och skällde med helt uppspärrade ögon som han gör när han ser eller känner något som vi andra inte gör.
Jag tror att "han" fick igång det som är där nere, frågan är, kommer jag våga gå in där igen?
Jag vet att det bara är Mormor och Morfar isåfall , men endån, jag håller på att skita ner mig när jag märker något som inte är som det borde.

Äh, jag vet inte vad det är, men något övernaturligt finns det där ute.


Så mormor, om du nu finns där någonstans, så ska du veta att alla saknar dig och morfar till 1000 <3

1 kommentar: