söndag 20 november 2011

Lite smått och gott!

Kan ju börja inlägget med att berätta lite om vad som har hänt i mitt liv den senaste tiden.
Jag har gått i skolan , håller på med massa skrivuppgifter hela tiden, det är det tråkigaste jag vet.
Har utvecklingssamtal med världens mest ointresserade lärare.

Bakat lussekatter och pepparkakor, startat lite inför julen med julmusik , glögg och julmust, på kvällarna har det även blivit julfilmer, snart ska jag nog kolla på klassikern, Tomten är far till alla barnen, lätt den bästa julfilmen någonsin!

Imorgon och resten av veckan blir det prao på Tokige Ture med Sabinaaa, kom och kööp goodis hos oss!
Så just nu håller jag på att packa väskan lite, skar snart göra min matlåda och plocka fram lite kläder. Vi börjar inte förens vid tio så man får ju lite sovmorgon, GUTT!

Pratar lite med Sanna, Stina och Katta om det blir någon U.S.A resa till sommaren eller inte. *håller tummarna för att det blir de*
Om vi hittar några flygbiljetter som inte är alldeles för dyra så ska vi åka..tror jag. Jag tycker i alla fall att det skulle vara kul att umgås och göra sånt som vi alla tycker är roligt!
Typ gå på Harry Potter nöjespark och sånt (hihi)

Letar fortfarande efter en klänning jag kan ha på balen den 4 Januari.
Vet inte vad alla andra ska ha på sig så jag vill ha en klänning som inte är för mycket.
Typ en som går typ till knäskålarna i antingen en stark färg och sen ha svarta/vita/gråa detaljer till, eller ha en klänning som är svart/grå och ha massa starka accesoarer. Hittar dock inget som är sådär klockrent.

Hatar när det är kallt ute hela dagarna och blir mörkt redan vid fyra!!
Hallå , man mår ju typ piss när det är sånt här väder!  Gick och la mig typ vid åtta igår och är endån överdrivet trött och har inte alls någon lust att hitta på något.

Detta blev kanske ett krånligt inlägg men det får ni leva med!
Nu ska jag göra matlåda och sen ska jag bädda ner mig i sängen med Elton och kolla på någon film, mys!

Ha det bra, så ska jag nog mobilblogga lite under veckan!

1 kommentar:

  1. Lövar bilden!
    Vi borde dra till stan någon dag och leta klänningar

    SvaraRadera