tisdag 7 februari 2012

Dagen

Började dagen med nationellt prov i svenska , gick hyfsat , direkt efter det gjorde jag hkk prov, gick också hyfsat. Hade matte och sen so prov, gick inte överdrivet bra men jag har skrivit bra på de andra och så ska jag skriva jätte bra på nästa för att behålla mitt VG.

Nu ligger jag och vilar lite innan jag ska plugga till engelska provet på fredag och "läxförhöret" i fysik i morgon.

På torsdag blir det även uppsats skrivning (nationellt prov,svenska) är rätt så nerös för det då jag suger på att skriva.

Lite socker skyller inte sitta helt fel nu, får väll flörta till mig skjuts av ett syskon.
Aja har inte mycket att skriva om så ni får ha det bra.

Puss ;*

1 kommentar:

  1. Usch och fy för att ha så mycket prov som ni har! Taskigt att lägga så många trots att ni har de nationella proven för de kommer man ju liksom inte undan... Även om man inte pluggar till dem blir man ju ändå lite spänd och nervös. Och att skriva prov är ju oerhört energikrävande dessutom.

    Struntprat, ser ju på bloggen att du skriver bra - det kommer gå strålande på svenskauppsatsen! :D Tro på dig själv och skriv från hjärtat så löser det sig :)

    SvaraRadera