söndag 19 februari 2012

Sportlov FML....!

VARNING, FÖR ALLA ER SOM INTE VILL LÄSA OM HUR MYCKET LIVET SUGER , HUR TRÅKIGT ALLTING ÄR LÄS FÖR HELVETE INTE DETTA DÅ ERA SATANS IDIOTER.

Trodde aldrig att jag skulle säga detta men , snälla jag vill till skolan. Jag sitter hellre i en sunkig gamal skolbänk än att vara hemma och lata mig. Jag måste ha slagit i huvudet eller något inatt för förut blev jag deprimerad för att jag inte hade något prov att plugga till.

Detta lovet kommer suga get balle. Idag har självmord inte varit långtifrån mina tankar. Asså allvarligt, jag har bara tjatat om hur livet suger, hur tråkigt jag har, att jag alltid kommer att vara forever alone. Har haft panik över att jag inte har haft något att göra, typ gråtit för att jag inte har något liv. Mamma har suttit och lyssnat på mitt tjat om att livet suger hela dagen, även fast hon inte erkänner det så tycker hon det också.
Förut önskade jag måånga gånger att jorden skulle gå under och alla bara skulle dö , sugas in i ett svart hål och försvinna för alltid.

Inte ens att skratta har varit kul idag jag kom på världens skämt när jag pratade om att jorden skulle gå under:

Jag: Asså fan vad skönt det skulle vara att bara sugas in i ett svarthål och försvinna
Mamma: Jag tror inte att det finns några svarta hål.
Jag: vita då? eller gråa? Gandalfs rövhål är säkert vitt eller grått

asså vanligtvis hade det skämtet varit på topp, jag menar vem skrattar inte år gandalfs rövhål? Men idag fniss fniss sen var allting dödstråkigt igen.

Skulle vilja skrika så mycket att rösten försvinner , göra något så att hela kroppen värker så att man kan lägga sig och sova bort resten av lovet. På tisdag åker vi till grönhögenb och sover där , om ingenting har förändrats tills dess kommer jag att göra något drastiskt. Så hopphopp nu kan man inte komma längre ner.

Yeppyepp, ni får överleva mitt deprimerande , klagande, sugande rövhåls inlägg men jag varande er faktiskt för att läsa.
 HA ETT JÄVLIGT BRA LIV , pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar