lördag 25 februari 2012

Näst sista dagen...

Lägger mig tidigt idag så att jag orkar med morgon dagen.Sista dagen på lovet, känns riktigt jävla dåligt, har ångest så fan...men jag ska njuta riktig jävla mycket av morgondagen.

Idag var vi på stället jag mår allra bäst på - Grönhögen <3
Mamma och jag tapetserade en vägg , fan såbra vi är. Flyttade runt möbler , målade möbler och massa, hann väldigt mycket men det blev lite stressigt på slutet dålig var tvunga att skynda oss hem innan ÖB stängde. När vi kom hem duschade jag, gick på promenad med mamma och Elton och nyss kollade jag på melodifestivalen , sug röv.

Igår var mamma,Sanna , moster och jag på stan, hittade INGET!
De andra hittade massa snyggt. Men jag har inte hittat något snyggt sen vi praoade och det var ett jävla bra tag sen. Det enda jag fick med mig hem var ett par skor, bild kanske kommer imorgon.

Imorgon blir det Grönhögen igen, ska fortsätta med det vi började på igår. Det blir ett bra sätt att avsluta lovet på!

Nä, nu ska jag kolla runt lite på roliga prylar & tradera innan jag ska sova.

Ni får ha det finfint, får se när jag bloggar nästa gång. PusssssS ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar