lördag 25 februari 2012

Saknaden är så oändligt stor.

Smärtan när jag tänker på dig är så overklig. Det enda jag tänker på är när jag upptäckte att du inte kunde gå, smärtan då var so tusen nålar in i kroppen men det fanns endån ett hopp om att du skulle klara det, mindre än 24 timmar senare var du borta för alltid. Hela kroppen skriker av smärta, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Detär anledningen till att jag inte kunnat sova den endaste veckan , du har hållt mig vaken, Jag har bara kunnat tänka på smärtan du måste haft de sista dygnet.

Jag kommer ångra att jag inte spenderat mer tid med Jens sen , men varje gång jag rör honom och han slickar mig i ansiktet tänker jag på dig, jag älskar min Jens men jag tror att det egentligen var r tidigt för mig att skaffa en ny, bara några timmar senare var han min och det kändes som om att jag hade ersatt dig.

Jag vet att du inte skulle velat att jag ska må såhär men vi delade allt i nio år och sen på mindre än ett dygn försvinner du.

Jag vill heller inte ha någon kommentar som säger att det bara var en kanin , för Bebis var så mycket mer än bara en kanin för mig. Hon lyssnade utan att Fe mig massa dåliga tips när jag pratade med henne och hon pratade aldrig visare mina hemligheter. Hon var verkligen mim bästa vän.

Kommer ihåg hur onaturligt blek jag var och när jag tittade mig i spelen var det mest skinn och ben , nu låter det som om att jag fick värsta ätstörningen, det fick jag altan INTE men är hon försvann förlorade jag inte bara en vän utan också halva mitt hjärta , det blev ett stort jävla sår och det är inte sant att tiden läker alla sår , det har gått snart två år och såret är fortfarande lika stort.

Bebis, du var och kommer föralltid att vara min största solstråle, jag älskar dig lik mycket nu som då. Hoppas att du har det bra där du är.


Bilden har mycket känslor och elaka minnen med sig men om jag endån ligger och bölar för att jag drömde om Bebis så kan jag ju lila gärna göra det ännu värre genom att använda en bild från vår sista dag, timmarna gick alldeles för fort, jag saknar dig <3

1 kommentar:

  1. Gullefia saknar oxå henne hon var verkligen en stor personlighet.

    SvaraRadera