lördag 14 april 2012

Pottermore

NUUU har äntligen pottermore öppnat, as lycklig för det . Dock så skulle det ju öppnat i typ oktober , men jag är lycklig iaf! Så nu har jag blivit placrad i Slytherin (yeeeeeees!)

Även fast jag är överdrivet lycklig för att det äntligen finns så är jag lite besviken, sidan var inte alls som jag hade trott att den skulle vara. Trodde att den skulle vara som en liten förbättring av hoggy (<3)
Antagligen så är det jag som är korkad, för jag tycker inte att sidan har så mycket att komma med. Vissa delar av sidan är väldigt simpla och jag tycker inte att det finns så mycket att göra på sidan...eller så är det som sagt jag som är korkad..

aja, man kommer väl snart in i det!

eftersom att jag inte har bloggat på en halv évigheet så kan jag ju berätta lite om vad som har hänt på lovet-ingenting.  Jo men har varit i grönhögen, stan, hemma, borta.. ja lite överallt. Lovet har gått snabbt samtidigt som det känns som om att jag har varit ledig jätte länge. Tror inte att jag riktigt har fattat att det bara är i morgon som man är ledig också, på måndag är det ju lixom skola och det är INTE ok!

nedräkningar:
Ozzy and friends - 41 dagar!
Skolavslutning - 62 dagar (inkl. lovdagar)
Födelsedag - 212 dagar!
The Hobbit - 242 dagar!

HAAARE GÖTTTTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar