måndag 2 april 2012

veckan som kommer och går

Har bloggat riktigt dåligt en period nu igen men jag ska bättra mig..jag lovar det verkligen denna gången ;)

Denna veckan går vi bara till torsdag eftersom att det är långfredagen på fredag. Imorgon ska jag göra matlagningsprov , hoppas att det går bra...det gör det nog ^^
onsdag och torsdag händer inte något speciellt, på fredag ska jag ta det så lugnt som möjligt och sen har vi ju påsklov, det blir nog as chillidill :)

Måste fixa någon födelsedags present till farsen , men eftersom att han aldrig önskar sig något som jag vill ge honom (hah) så får han väl nöja sig med min eviga kärlek och att för alltid vara min personliga slav (<3)

Idag har jag faktiskt varit duktigt och pluggat, skrivit klart svenska recencionen och är nästan klar med so arbetet, skulle gjort klart biologi frågorna också med självklart så tog jag ju inte med mig de hem,  tog bara svaren och de har jag inte så jätte stor nytta av, så jag får göra klart det i morgon :)

Aja nu ska jag nog gå och lägga mig, ha de fin fint , pusssss



Random bild från nyår, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar