söndag 17 juni 2012

CHAAAACHAAAAA

Har inte bloggat på en evighet typ. Så nu tänkte jag berätta lite om vad som har hänt i mitt liv den senaste veckan.  I tisdags kväll hade vi klasskväll, åt pizza spelade lite kubb (?) och tittade på bilder från sjuan och åttan, haha , de är fan sjukt hur fula alla var. I onsdags fick vi kompledigt och då fixade mamma och jag med blommorna och de jag skulle hänga på folk.På kvällen skulle de niorna som ville "sova" på skolgården. I torsdags var det utspark och där kom min klass sist. Vi har inte vunnit en enda tävling sen vi började sjuan. INTE EN ENDA. Så sjukt överdrivet dåliga. Men utsparken var kul och resten av dagen gick rätt fort.

I fredags var det den sista dagen någonsin som alla vi gick i samma klass och hade Hellman som lärare. I alla fall så började vi inte förens vid tio så man hade ju lite tid på sig att göra sig i ordning på morgonen , samtidigt som man fick lite sovmorgon. När vi kom till skolan så samlades vi i klassrummet , gav en rutten blomma till L-M och en korg med massa olika chili saker till Hellman. Sen gick vi till kungsträdgården och tog bilder på klassen. Sen samling i aulan och sen utspring!!! :D
Det var sjukt kul , dock fick man typ skavsår i nacken av allt som människorna hängde runt en. När vi hade hängt saker så givk vi till bilen. Det var typ hur kul som helst. Vi satt där bak och skrek,sjöng,skrattade och fick kramp i benen . Men ja det var toppen. 

Har  helaa tiden sagt "Jag kommer inte att sakna min klass"
Men när vi satt i aulan insåg jag att jag kommer ju förfan visst att sakna dem. Vi har har tre riktigt jävliga år, med bråk , skrik men även en massa skratt. Att jag sen knappt hittaded hälften av dem ute på skolgården gjorde ju inte saken bättre.

Aja, pusssss alla skitstövlar i 9b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar