lördag 30 juni 2012

Lite allmänt

För någon dag sedan fick jag en iPhone 4s, vilket även innebär ett nytt nummer så ni som inte har det nya kan slänga iväg ett sms till 0735370921!



Idag var det jobb och hann även med en liten sysslingträff med Elin och hennes kille Alex!



Fick typ hjärnskakning igår när jag fastande med huvudet mellan ett bord & en stol, inte bra! Även ett svullet öga och en ömmande tå fick jag med mig hem men äh, de kunde varit värre ;)



Inatt sov vi i grönhögen, väcktes vid 1 tiden inatt då det åskade/blixtrade som fan, det var över oss hela tiden och cirkulerade så endafram till morgonen! Aldrig sett så stora blixtrar som de va inatt, de gick precis utanför mitt fönster, sjukt coolt!



Nu sitter jag i soffan och kollar på filmer från när vi var små! Lika kul varje gång!



Ni får ha en fortsatt bra sommar så får vi se när jag skriver nästa gång , pussssss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar