söndag 3 juni 2012

Give me a hug....or two

tjenare tjec tjec!
Livet rullar på och är ganska så fantastiskt bra. Mamma har gått med på att jag ska få göra en finger tatuering! Så just nu sitter jag och kollar vad jag ska ha och hos vem jag ska göra den. Så om ni vet någon som är duktig på att tatuera, släng in en komentar och berätta vem det är och vart personen finns. Yappyapp tacktack!

Har lite ideer om vad jag ska ha. Jag vill lixom att de ska vara något som betyder något för mig. Jag vill lixom inte ha bara för att ha.

-------------------------------

Idag är de ju söndag och jag har lovat ett videoinlägg med svaren. Men jag känner mig inte på humör för att sitta och prata med mig själv och hoppas på att någon liten jävel ska titta på filmen. Så om jag svarar på frågorna idag blir det i ett vanligt ruttet inlägg.

Ska snart gå och duscha och sen ska jag nog baka något.

Skriver nog mer sen. Pussssi :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar