söndag 24 juni 2012

Michael Jackson kväll

Trean har Michael Jackson kväll idag eftersom att imorgon är hans dödsdag.

De börjar med att visa this is it och sedan blir det a life of an icon. För er som har följt min blogg enda från början vet ni nog att jag har haft en väldig besatthet av honom, när jag läste att han dött bröt jag ihop och blev besatt på verkligen, han hade jag lixom vuxit upp med och så var han bara borta, besattheten gick tillslut över styr ,jag kunde knappt sova om nätterna för jag tänkte på honom. Jag gick verkligen lite för långt så jag kände att nu måste jag verkligen lugna ner detta lite, besattheten blev lugnare och idag är han en av mina största idoler, jag uppskattar att lyssna på hans musik och titta på filmerna om honom men jag våga inte låta mig fängslas av honom igen då jag är rädd att återgå till besatthet. Jag har väntat hela dagen på att denna kvällen ska komma och nu är den äntligen här!



This is it, när jag sett den på bio (fortfarande under "besatthet") så var jag nästan lite arg på honom i vissa stunder men de släppte jag snabbt,han ville allas bästa. Idag när jag tittar på filmen trillar det ett par tårar, kan inte fatta att det gått så lång tid.



Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen så höööres vi senare , puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar