tisdag 2 juli 2013

Gårdagen

Även igår var jag sådär duktigt klumpig. Skulle ta bort lite alger från vår damm (som jag gör flera gånger i veckan) men att göra det när man är lite yr och inte mår alldeles för bra var kanske inte det bästa. Det började bra med att jag plockade och allt var som vanligt. SEN när jag skulle gå och slänga skiten jag fått upp så reste jag mig lite för fort och blev ännu yrare....vilket slutade med att jag helt plötsligt tog mig ett oväntat dopp i dammen...Inte riktigt vad jag hade tänkt mig kanske men jaa..

Vid halvfyra tiden cyklade (ja ni läste rätt,jag cyklade) jag till sabina och hjälpte henne laga mat då vi skulle träffa de gamla brudarna, vi åt gott och snackade. Det var trevligt! Kom hem vid typ åtta och då värkte jag i mig godis och kollade på tv. 

Idag så väckte sanna mig vid tio tiden, så nu ligger vi i min säng och käkar choklad samtidigt som vi kollar på NHL-hockeyn. Helt ok förmiddag faktiskt. 

Skriver nog mer sen, puss o kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar