måndag 1 juli 2013

Klant

Jag kan vara en av de mest klantiga människorna som någonsin vandrat på denna jord. Igår så låg jag och halvsov ute i en sån där svart ligg solstol, när jag skulle resa mig upp så välter stolen bakåt och jag slår i huvudet i väggen så att det blir ett stort märke. Plus att min kropp var böjd på ett sätt jag inte ens trodde var möjligt.

Slaget i huvudet var det värsta men förutom det så gick det ganska så bra, det värker som fan och dunkar hela tiden men men sånt är livet. Fick nog en liten chock av det då jag skrattade konstant hela dagen åt precis allt som sas. Igår var verkligen helt sjukt kul och jag har nog inte skrattat så mycket på flera år. Mamma och jag hade lite mys hela dagen, var iväg och handlade lite och åkte runt och kollade lite småloppisar, bara för skojs skull liksom. Hade sjukt kul och jätte mysigt.

Looove.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar