onsdag 3 juli 2013

tredje juli tvåtusentretton

Har varit inne i kalmar idag, luktat på parfymer, handlat lite kläder, ätit lite gott och även färgat håret. Var även inne i kalmar igår, luktade på parfymer och handlade på maxi med sanna.

Dagen idag har faktiskt varit riktigt bra, har umgåtts med personer jag tycker väldigt mycket om och hela dagen har varit sååååå mysig. Promenerat en hel del så är ganska så trött i benen nu. Även väldigt trött i huvudet då jag inte är van vid att gå upp vid halv sju längre.

Gud allt är helt blurrigt i mitt huvud, så mycket tankar och känslor att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, ska nog ut och springa en stund sen (japp ni läste rätt). Jag brukar springa en del på sommaren men nu har jag verkligen inte orkat med det. Måste ta tag i det på riktigt, det är ett bra sätt att få ut alla mina aggressioner och att springa med hög musik i hörlurarna kan vara bland det bästa som finns.


Aja, uppdaterar mer sen. Ha de fett bra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar