torsdag 11 juli 2013

Gråter

Började gråta som en jävla idiot när jag insåg att jag om 134 dagar kommer att träffa ozzy. Fattar ni det?? JAG ska träffa OZZY FUCKING OSBOURNE!!!! Det är så jävla sjukt. Min högsta dröm.

Fattar ni att jag om 134 dagar ska få stå bredvid den mannen som jag älskat i flera år. Det är helt sjukt, tror faktiskt inte att jag själv har fattat vad som kommer hända. Kommer att gråta så mycket, kommer att skratta så mycket, mitt hjärta kommer att stanna. Tror inte att jag kommer kunna säga så mycket, kommer vara i så mycket chock, när jag ser honom kommer jag att få en hjärtattack och dö typ. Nä okej inte riktigt så men jag kommer antagligen vara helt förlamad när jag ser honom.

Åh gud vad jag längtar. 134 dagar kvar, det är ju ingenting....men snälla låt tiden gå liiite snabbare.

AAAAAA helt sjukt är det.


Anledningen till att jag älskar denna mannen. 
"who the fuck is justin bieber?"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar