onsdag 21 mars 2012

112 på liv och död

Sitter just nu och kollar på 112 på liv och död medan Jens är ute och hoppar i rummet.
Ska kolla om jag ska beställa något från cdon senare också, funderar på att köra deckaren Bron som gick på ettan för ett tag sedan :)

Det är nog en av de bästa deckar serierna som jag någonsin haar sett, Alltså beck är ju satans bra men det är ju inte direkt någon serie.
Bron är en dansk/svensk deckarserie som handlar om att det hittas ett lik mitt på bron till danmark, ena halvan ligger på den svenska sidan och andra halvan låg på den danska.Sen får man då följa hur dom löser fallet och kommisarernas liv osv. Riktigt jävla bra är den , ni borde verkligen se den. Den brode nog fortfarande gå att se på svt play.

På söndag kommer el bruttors hit för att äta & mysa lite också. Det ska bli myyys!
Vi har ju kört lite liknande "halv åtta hos mig" grej, lagar lite mat, betygsätter och så. Vi får se om det blir något pris eller inte.

Aja, nu ska jag kolla lite på cdon innan jag ska gå och lägga mig , pussssssN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar