söndag 11 mars 2012

Tråkig blogg

Satt och kollade på min blogg förut och insåg hur jävla tråkig den är. Bara massa mobil inlägg (sorry detta är också ett mobil inlägg..)
Men asså jag har ingen som helst inspiration till att blogga men ja , kan berätta om veckan.

I måndags var det ömsa i skolan, som vanligt gjorde man inte ett skit. I tisdags var vi i tingsrätten det var rätt kul faktiskt en 63 årig gubbe slog sönder ett fönster med ett svärd, eliiit!
Onsdags kommer jag inte ihåg,torsdag hände inget speciellt, i fredags var man först i skolan , fil sluta 30 min tidigare. När jag kom hem så åkte vi till grönhögen sov där till lördagen sådär vi plockade lite med loppisen, idag har jag vilat och solat, mamma , pappa och jag tryckte nyss ner oss i soffan och kollade på hur många lingon finns det i världen.

Nu ska jag nog ta något att äta och sen ska jag kolla lite på fysiken , har nationellt prov i fysik på onsdag så jag måste verkligen plugga, fattar inte särskilt mycket så jag känner mig rätt rökt men jag ska göra mitt bästa så får vi se hur det går!

Ha en fortsatt bra söndagskväll , puss ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar