måndag 12 mars 2012

Trötter

Nu de senaste veckorna har jag blivit sjukt kvällstrött,somnat typ vid nio, tror det är för att jag har ngt skit i kroppen som inte vill bryta ut..
Iaf, att lägga mig tidigt har inte gett mig mer sömn snarare tvärt om. Helt plötsligt har jag blivit världens morgonpiggaste människa.

Såhär se min natt ut:

Somnar mellan nio och tio
Vaknar vid tolv av mardröm,somnar om ganska fort
Vaknar vid 2 av mardröm somnar efter mycket om och men om igen
Vaknar vid 6 och är klarvaken tills jag ska gå upp.

(tiderna är inte exakta hahaha)

Jag är tröttare än någonsin innan ,eller alltså inte trött fysiskt utan psykiskt. Även om jag lägger mig tidigare så förlorar jag sömn istället för att få mer.
Tror även att det är mardrömmarna som gör att jag är så trött , drömmer om att tusentals ormar släpps lösa i huset , dom är överallt,svimmar nästan bara jag tänker på det. Drömmer även min feber dröm som handlar om människa från ett avsnitt av "flickan på stenbänkem" familjen är på semester vi går på en bro så kommer hon som tände eld på slottet och rycker tag i mig och jag blir så rädd att jag inte kan skrika eller göra motstånd, det låter inte hemskt men jag tycker att det är lika obehagligt varje gång!

Påtal om flickan på stenbänken , någon som har sett det? Visades som serie i tillbaka till vintergatan, har bara sett ett avsnitt,knappt det. Fattar inte hur dom kan visa sånt i barnprogram det är från sju åt men borde ha typ 18 årsgräns!!
Har fortfarande avsnittet inspelat och tycker fortfarande att det är lika läskigt. Ska fan stämma de som visade den serien , gav mig men för livet :((

Aja, nu ska jag sova!
Ha det fiiinfiiint så hööres vi ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar