torsdag 15 mars 2012

Veckan

Varför är det så mycket sanning i bilden?

Aja, idag var det studiedag, morsan och jag stod och pillade i ladugården nästan hela dagen. Det ve mysigt!

Igår var det som sagt np prov i fysik, glad att jag inte hade pluggat så mycket, det hade bara varit slöseri med tid. Provet innehöll endast tänk själv frågor (tack gode Gud) så jag tror att det gick rätt bra!
På kvällen var det utv samtal , det var avklarat på ca 30 min , chill!

De senaste dagarna ha jag haft sån hävla huvudvärk att jag knappt inte vet vart jag ska ta vägen, hoppas de går över snart! Min tumme gör ont också :(
Känns som om att den håller på att hoppa ut led hela tiden , såfort man rör den så hoppar den till. Skit äckligt!

Yaaao, nu blir det att sova , imorgon är det skola. Döööda mig!
Ni får ha det suuuper brööö ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar