måndag 26 mars 2012

Be mig så stannar jag kvar

Dagen idag, måndagar går rätt fort i skolan , har inga överdrivet jobbiga lektioner då så det är hyffsat chill!
på språkvals engelskan så började vi kolla på Lord Of The Ring, så underbart bra! & ännu bättre är att det det är den förlängda verisionen som dels är bättre och så slipper man ju mer lektion! :D
På svenskan skaffade jag ju som sagt twitter så ännu en gång hhhallberg @ twitter ;) har på typ 3 timmar bara fått tre följare så känner mig en aning dålig :(

Nu sitter jag och kollar på 112 på liv och död & väntar på att stoffe ska få tillbaka sitt wow så vi kan spela. Alltså nu de senaste veckorna har jag periodsvis haft det jobbigt att andas. Eller asså det är inte så att jag inte får luft det är mer att det känns som om att jag tar in luften men att den kommer typ halva vägen ner och sen kommer ut igen för det känns inte som om att jag får tillräckligt med luft. Blir nästan anfådd bara av att sitta still. Det är inte så att jag blir rädd för jag kan ju hela tiden andas men det är tungt. När jag tar djupa andetag så går de typ också bara halvvägs. Det är nog allergi, har inte ätit några kestin tabletter på typ år och dag så jag ska testa det för nu har jag börjat tröttna på detta.

Känner mig även lite konstig i magen, ni vet när man nästan känner sig magsjuk fast utan något som bryter ut, man bara känner att det rör sig lite i magen fast det som sagt inte är något som bryter ut.

Aja, nu ska jag fortsätta kolla på tv & sen kanske jag ska skriva lite på son eller svenskan. Ni får ha det super duper puper tuper bra så höres vi senare :*

1 kommentar:

  1. Man måste ha twitter för att följa twitter va? :(

    Det där med andningen känner jag igen! Jag har det så typ jämnt. Man vänjer sig. Men helt plötsligt måste jag ibland stanna upp och bah ta världens djupaste andetag för att få syre.
    Stört.

    Puss

    SvaraRadera