fredag 24 augusti 2012

Hejsan hoppsan världen.

Jag har egentligen inte ett piss att skriva om. Men jag tänkte att jag ju i alla fall kan berätta lite om vad som har hänt i mitt urtrista liv idag.

Tog åtta bussen som vanligt och i skolan så satt vi typ bara och redigerade bilderna som vi tog i Tomtebo igår, Så nu har jag lärt mig lite om hur photoshop funkar. Tog 103an hem vid ett och på bussen pratade jag lite med Hanna, Emelie & Elin. Känns lite konstigt att vi inte kommer att träffas på olika lektioner flera dagar i veckan. Men man kan ju som sagt träffas på busssen & så ska jag nog hem till Emelie någon dag.
Det enda man kan läsa om på facebook,instagram & twitter just nu är att alla skryter som fan om sina mac datorer. Kagg, Stagg & media eleverna får Mac datorer & det enda som uppdateras nu är bilder på en sån data och en text där de skriver att de behandlar datoererna som sina bebisar. Alltså seriöst, man behöver inte överdriva. Vi i min klass kommer att få mini pc's & det duger minst lika bra för mig. Är faktiskt rätt glad över att jag inte kommer att få någon mac då jag vet hur lätt de går sönder & hur många tekniska fel de oftast har. Dock så hade det blivit något fel med beställningen av våra datorer så att de hade bara kommit 18 istället för något på 20 så vi kommer inte att få våra förens om 5-6 veckor. Det suger, ganska så väldigt hårt. Men vi kommer ju få dem, bättre sent än aldrig lixom.

Nu tittar jag på project runway och väntar på att maten ska bli klar, tacos, muums. Har inte ätit det på typ en halv evighet så det ska bli sketans gott.

Nä men jaa, har väl inget mer att berätta, så ni får ha en toppen doppen fortsättning på fredagskvällen!
Ha det gött till alla de tusen rusen, lab yow gajs :*

Två underbara saker.

1 kommentar:

  1. Jag blir så stolt om du lär dig grunderna i photoshop! När tiden är mogen ska jag vidareutveckla dina kunskaper och lära dig göra egna headers<3

    SvaraRadera