torsdag 23 augusti 2012

Jag har gjort det otänkbara .. .

jag har faktiskt börjat dricka kaffe. Eller ja, nästan i alla fall. Dricker kaffe med mjölk och socker, men endån. Det är kaffe!



Jag som hade tänkt att skärpa till mig med min bloggning men jag vet fan inte vad jag ska skriva om. All insperation är slut och när jag ska bilda meningar så blir allt bara en enda stor ord bajs. Såååå, om jag nu har några läsare kvar efter denna sommaren med extremt dålig bloggning så får ni gärna säga till vad jag ska blogga om för just nu är hela min hjärna bara en enda stor röra.

men aja, tills jag får egen insperation eller tills någon kommer med något bra förslag på vad jag kan blogga om så får ni helt enkelt vänta med mer uppdatering.
Eh, va? jag har skrivit om den där meingen 15 gånger nu och det blir bara värre. Men ni fattar!

HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar