onsdag 22 augusti 2012

svar på frågestund

haha, vet inte om ni kommer ihåg det men fär typ ett halvår sedan så hade jag en frågestund. Skulle ju egentligen ha svarat i ett videoinlägg men de gick aldrig att ladda upp. Så nu kommer svaren haha.

är du kär i någon? Nej.

berätta allt du kan om ozzy! Eh, alltså nu är det såhär att om jag skulle sitta här och skriva allt jag kan så skulle detta inlägget bli så långt att ingen skulle vilja läsa det! Så jaaaaaa, det är lixom det wikipeida finns för. är du kär i någon? http://lmgtfy.com/?q=ozzy+osbourne klicka på länken.

Vad är dina favorit appar? Facebook , Instagram , Aftonbladet & twitter

vilka låtar är dina favoriter just nu? alla Ozzy's låtar.

vad ska du läsa för gymnasium? vart då? jag läser Florist på John Bauer

varför vill du bli just det? för att det är kul?

vilka är dina favorit spel på iphonen? spelar inte spel på telefonen

kan du inte göra flera videio bloggar? nej

vem är din bästa vän? har många bra vänner ist för en bästa

vad är det bästa som hänt dig? vet inte

vem är den bästa persinen du träffat eller pratat med? finns ingen speciell.

Berätta kort om dig och din familj. Jag bor på Öland med mn familj som består av mamma, pappa , storebror & storasyster. En hund, mops Elton  & en kanin Jens. Jag går första året på gymnasiet Florist linjen. Eh, ja finns inte så mycket att säga liiiix.

Varför gillar du Ozzy så mycket? För att han är bäst!

Vad önskar du dig i födelsedags present? tatuering, how i met your mother säsonger,pengar, kläder, mobilskal & sånt

Har du bra betyg? hyffsat

Vad ska du göra i sommar? sommaren är slut

Favorit tv program? how i met your mother

Sommar/Vintersommar

Öl/vin öl

Är du bra på att sjunga? Kan du inte lägga upp en video där du sjunger?  Nej är svaret på båda frågorna.

Skulle du kunna tänka dig att skaffa en sphynx? kaaaanske i framtiden, en svart isf.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar