måndag 27 augusti 2012

SUCK PÅ ALLA PENSIONÄRER!

Ja som rubriken säger,SUCK på er!

Jag vet att jag har skrivit detta många gånger innan men ärlig talat blir så förbannad på er. Ni säger ALLTID att det är en jävla massa fel på dagens ungdomar.MEN "dagens ungdomar" hade inte varit som vi är om de inte hade varit för er! Ni är dem som ha uppfostrat oss och det är ni som har lärt oss hur man får och inte får göra.



Visst jag säger inte att dagens ungdomar inte är helt jävla dumma i huvudet, för det är vi. Vi röker,super,knarkar från 7 års ålder men vilkas fel är det egentligen..?



Och nu när jag endån håller på och är arg på er så kan jag hälsa en sak som jag vet att ungefär halva jordens befolkning håller med mig om. LÄR ER KÖRA KUNDVAGNAR,KAN NI INTE STYRA EN VAGN SKA NI FAN INTE KÖRA EN VAGN!

Har ni någon aning om hur ont det gör att bli påkörd av en kundvagn,att få hälsenorna avkapade bara för att ni är för svaga för att hålla emot de där 3km/h som man kör med vagnen.



"akta dig för pensionärer med kundvagn" Ack så rätt,



Nu ska ja sova och om jag hör någon mer klaga på dagens ungdomar så ger jag den en rak vänster , Godnatt





Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar