torsdag 30 augusti 2012

Walking dead

Walking dead, en annan drog jag har. Först såg jag på säsong ett och fastnade, fick veta att det höll på att göras en säsong två, som i förr går trillade ner i min brevlåda (whhiiiiiee) Och släpptes episod tre på spelet, åh det räddade min dag som äckel kärringen förstörde. Så nu ska stoffe och jag snart spela episod tre och sedan imorgon, i helgen ska jag se om säsong två, inderbart!

Imorgon ska jag bara ha idrott så då slutar jag vid 11.15 och sen så kommer morsan och farsan  och hämtar mig (tror jag) och sedan så åker vi till ekohallen. Lär inte komma hem förens på kvällen. Men det lär ta lite tid innan dem kommer så jag ska nog gå och kolla om lite kläder, har verkligen ingenting att ta på mig om dagarna, varken tröjor eller byxor, så ja , det behövs fyllas på.

Ha de gött häääj :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar