lördag 29 juni 2013

No operation for me

Juste, fick nog ett av de bästa beskeden någonsin i mitt liv i onsdags. Jag kommer att slippa göra operationen som jag varit så orolig för och som jag har fått höra av så många ska göra så ont. Anledningen till att jag ska slippa göra den är för att tanden självmant bestämt sig för att komma ner och då finns det ingen anledning till att öppna upp och skära som tanken var från första början. Ska tillbaka i augusti och sen efter det så är det nog inte mer än ett halvår kvar tills jag är fri från skiten. WIIHOOO!! Är så himla glad för detta, ord kan verkligen inte beskriva!!!!!!

Är en sådan människa som alltid haft otur, men nu verkar det för en gångs skull som om att turen är på mig sida...peppar peppar ta i trä..Man kan ju alltid hoppas i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar