tisdag 30 september 2014

Haha...

Märkte nyss när jag satt och kollade igenom alla filmerna på min mobil att när Smokie uppträdde i sommras och sjöng låten 'living next door to Alice' så ändrade sångaren sista versen lite. Det var ingenting jag märkte under konserten och när jag först hörde det på videon var jag tvungen att spola tillbaka för att se om jag hade hört rätt.

sista versen går ju:
I don't know why she's leaving,
Or where she's gonna go,
I guess she's got her reasons,
But I just don't want to know,
'Cos for twenty-four years
I've been living next door to Alice.
Twenty-four years just waiting for a chance,
To tell her how I feel, and maybe get a second glance,
But I'll never get used to not living next door to Alice...

Now I'll never get used to not living next door to Alice...

MEN sångaren "skojade" till det lite och istället för att sjunga "to tell her how I feel, and maybe get a second glance.." sjöng han istället "to tell her how I feel and try to get into her pants" 
Alltså nej, bara nej. Kommer aldrig att kunna sjunga rätt på den låten igen. INTE OK MIKE, INTE OK.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar