onsdag 24 september 2014

Cut my soul into pieces, this is Lord Voldemort. Suffocation no breathing I don't give a fuck about the people I'm killing.

Helt slut som artist. Kan inte tänka klart och kroppen värker. Om det var möjligt skulle jag gärna bara lägga mig och sova fram tills det att jag ska åka till London. Vill dit nu.

I alla fall så är det i helgen skördefest här på Ölandet aka mysigaste saken ever som händer på denna ön. Ljus tända överallt. Folk har loppisar, de står och säljer saker överallt, Alla är ute hela nätterna och alla är alltid lite lagom fulla och glada.
Förra året spenderade jag den dock inte som jag brukar, var bara ute på "byn" en stund och sedan på slutet av helgen var jag med och livade upp Ica's barndisco.
Har än så länge inga planer på vad jag ska göra (är alltid ute i sista minuten) har iaf planer på att ha det fett naaaajsss, typ.

Nä men yolo swag fuck my life typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar