torsdag 4 september 2014

My celebrity crushes always start with "who the hell is this" and turn into "that's his right nostril, I can tell!!"

Aa okej, var ett tag sedan jag berättade om vad som hänt i mitt liv så kan väl köra ett snabbt sånt inlägg nu.


  • Har provat och beställt studentmössa, ska dock ändra lite grejer på den innan jag är helt nöjd. 
  • Har spenderat tid i Norrköping där jag bland annat återigen har vart på HPTE och sett Ford Anglia. Blev även halvt kidnappad av fotbollshuliganer.
  • Har börjat med teorin på körskolan och har där haft två utav fyra eller fem lektioner. 
  • Har påbörjat en utav tre praktik veckor. 
  • Bokat både flygbiljetter och hotell tills vi  ska åka till London. 
  • Haft oändligt många skrattfyllda kvällar via snapchat och kik, vissa människor är bara för bra. 
  • Har fått ännu en tweet dedikerad till mig från Zack, dock sa han att han skulle skicka med en skallerorm i mitt paket så vill inte ha det längre :(( 

Gotta get back to Hogwarts
Gotta get back to school
Gotta get myself to Hogwarts
Where everyone knows I'm cooooool 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar