onsdag 24 september 2014

tre konstiga blandningar

Jag vet att många av mina vänner äter väldigt konstiga blandningar av mat såsom pannkakor och ketchup och fiskpinnar med marmelad. Trots detta så rynkar det ALLTID på näsan när jag berättar om mina blandningar. Det finns tre olika blandningar som jag brukar äta som jag utan problem skulle kunna leva på i ganska så många månader.

Det första är: bröd med smör och chips. Alltså seriöst, vet inte vad jag gjorde med mitt liv innan jag upptäckte denna blandningen. Brödet ska gärna vara lite småvarmt så att smöret smälter lite också....muuuuums.

Den andra grejen är: Lysmelk doppade i jordgubbssylt. Bästa fredagsmyset ever.

Den tredje och sista grejen som de flesta grimaserar ganska så rejält åt är vanlig potatissallad som man köper utblandat med ketchup och rostad lök. Jag vet, det både låter och ser skitäckligt ut MEN det är renaramadrömmenikäften.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar