onsdag 7 december 2011

S.W.E.D.E.N Smoke Weed Every Day Every Night

Har fortfarande väldigt onödigt ont i mina tossingar, har haltat enda sen igår. haha det är helt sjukt hur ont man kan få av att klippa naglarna lite fel, Onödigt, naglar borde inte ha någon känsel....eller har dom det..?


"Jag har vunnit publik och jag har förlorat publik.
Har mött framgång och bakslag, fått känna på heat
Och jag vet, det är det som gett mig erfarenhet
Att hålla kvar det jag tror på, min prioritet
Och jag vet, att alla inte gillar det jag gör
Det är ok för det finns killar som jag hör
Som inte vet vad dom glappar om
Vet vad som rappar om
Så big up jag tackar dom som vet vad dom snackar om
Ingen lek, det är sant, jag menar allvar
Dom springer överallt spyr skit, tar inget ansvar
Har ingen självkritik, har ingenting
Varken stil, beats, hela skivan är skit
Saknar output och pondus, ni är tama som lamm
Jag har bara en sak att säga: det är barnprogram
Har sett killar få props för lite skit som aldrig vart nåt
Som aldrig haft nåt, som aldrig satt det som..

För det jag sysslar med kallas rap hiphop
Det du sysslar med kallas för wack nonstop
Ditt dropp inget annat än flopp
Ditt snack är patetiskt, som ett skämt för mig
Kan du inte fatta din grej, du snackar dubbelmoral.
Försöker rappa som mig, men är inte ruggig som jag
Jag är ingen gangster, hårding, allt det där du vill va
Jag har bara ett mål i huvudet det är att hålla mig kvar
För Jag är…" - Prolog Petter


Sitter och kollar igenom min gamla spellista på spotify, asså det är sjukt hur många bra låtar som finns på den egentligen. Alla minnena som dyker upp när man lyssnar på vissa och kommer ihåg när man bara lyssnade på samma låtar hela tiden. Var rädd för att lyssna på något annat än dom man redan lyssnade på. Har faktiskt hittat tillbaka till jätte många bra låtar *överlycklig*

Glöm inte skriva frågor till frågestunden i inlägget jag har länkat här nedan!
http://soldtothedevil.blogspot.com/2011/12/fragestuuund.html#comment-form

1 kommentar: