onsdag 28 januari 2015

1. Bästa frukosten?
Luft är ju ganska nice på morgonen.
2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Aldrig mer vin. 
3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svaaaart! 
4. Bästa uppfinningen?
Bilen.
5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Ingen, jag är perfekt 
6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Dno, vem vill ha barn liksom
7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
ähhh, både och
8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Om jag måste bo i Sverige skulle jag nog välja typ Stockholm. Annars Los Angeles eller Baltimore, med ett så pass kort avstånd till Case att vi bor inom samma tiszon och kan träffas om vi känner för det. Best bro 4 lajf. 
9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Aldrig mer tv.
10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
MONOPOL
11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
florist trolololol
12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Vem har ens med sig skönhetsprodukter till en öde ö
13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
läser inga bloggar regelbundet.
14. Vem känner dig bäst och varför?
Ma sistah from another mistah
15. Vad står på din shoppinglista till våren?
Bara en massa biljetter lol, varför ska man lägga pengar på annat XDDD
16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
JAG GÅR OCH BADAR LALALAAA OCH TAR EN TYST MINUT 
17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Bli mitt vanliga jag igen
18. Vad vill du bli när du blir stor?
en rik hemmafru
19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
typ hobbyfilmare 
20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
SLUTA INTE LYSSNA PÅ DET SOM GÖR DIG GLAD, FOLK SOM VILL ÄNDRA DIG ÄR SOPOR 
21. Kakor, chips eller godis?
Chips ftw
22. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?Fulaste ordet jag vet är cp, alltså verkligen. Det tar emot så mycket att säga det och jag hatar när andra säger det. Det liksom skär i mitt hjärta.
Vet inte vilket ord jag tycker är finast, det beror ju helt på vilken situation man är i när ordet sägs. 

Helt sick vad hon betyder massa för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar