söndag 4 januari 2015

Som jag skrev på twitter....

Maybe it's not my weekend but March15 is gonna be my month!

Sååå, hur är livet? mitt är toppen och asbra. Längtar röven av mig tills Mars men den som väntar på något gott....
Har lagt till lite saker som kommer att hända där samma vecka som vi ska till London. Först då en London resa med okänt folk, All time low och real friends konsert med dvd-filmande. Sen några fler dagar kvar där innan vi tar flyger hem och packar om väskorna innan vi på tisdagen åker till Stockholm för att se på Pierce the veil, sleeping with sirens och Issues första kvällen sen kvällen efter gå på Yellowcard, Less than Jake och Chunk no captain chunk. Sammanfattar alltså detta till att jag kommer se ÅTTA olika band live på mindre än en vecka. Om jag kommer att vara jättetrött? Antagligen. Om jag kommer att lida av en extrem PCD? Utan tvekan. Om det kommer att vara värt det? Helt klart.

Kommer förhoppningsvis också att kunna åka till Bråvalla i sommar. Måste dit, har dock ingen att gå med för tillfället så om någon som läser detta ska dit och har plats för en ensam men extremt glad och hypad person (iaf när jag ska få gå på konsert) så kan ni väl hojta till. Blir antagligen bara fredagen isf såååååå.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar