söndag 11 januari 2015

Det finns fan låtar till allt

Baby, I love you
I never want to let you go
The more I think about,
The more I want to let you know:
That everything you do,
Is super fucking cute
And I can't stand it


Så hallihallå. 
Den senaste tiden har jag vart alldeles för snäll med att låta folk komma och gå som de vill i mitt liv. Har väl helt enkelt inte orkat bry mig om det riktigt så mycket som jag egentligen borde. Har låtit folk hoppa in i mitt liv för enkelt, har låtit dem komma in & fått mig att tro att de kommer att stanna kvar, öppnat upp hela mitt liv för dem för att sedan se dem vända ryggen till och gå. Men annars så, det är väl nice..dumt att klaga liksom. 

Hade tänkt att skriva ett långt inlägg om detta men jag orkar inte det, har bättre saker för mig än att sitta och älta saker som vart. Till exempel, om jag struntar i det så har jag mer tid för att äta choklad och kolla på keeping up with the Kardashians. Det gäller att prioritera förstår ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar