fredag 8 mars 2013

åhåhåhåhå snälla försvinn

När man tycker att man har kommit på världens bästa ursäkt för att slippa träffa någon & sen så kommer personen på en jävla lösning så att min ursäkt som jag har jobbat på som fan helt onödig för att nu måste jag komma på en ny. JFEGNJDFNKSJNJERKFNJSLPKAÖLKAÄLFKREGJDRIEWRJTG , tack.

Idag har vi i alla fall bara haft idrott, satt typ och sov på tennisplanen medan de andra spelade. Vi var såhäääääär taggade på att spela tennis. Vår lärare tyckte att vi var alldeles för glada så vi fick sitta på bänken och vara såhäääär glada istället. Sen skällde jag lite på allt som rörde sig för att det var massa små äckliga ungjävlar på andra sidan av spelefanten som kastade frisbee som självklart hamnade inne hos såhääääär nära våra huvuden hela tiden. Kastade tillbaka i deras huvuden, sparkade bort den precis när de skulle ta upp den & tänkte ta och kasta något annat på dem meeeen jag hade inget att kasta. Sen åt vi sallad & snickedidnackade med en jätte söt tant som bjöd på godis inne på maxi <33333333333333333333

Japp de var min dag hittills. Nu ska jag äta pizza & sedan skicka in svenskaaaaan.


CIAO



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar