torsdag 14 mars 2013

Har nu i flera dagar suttit och försökt att få ihop ett riktigt blogginlägg. Det är så sjukt svårt. Jag vet precis vad jag ska skriva om, men jag vet inte hur jag ska formulera mig eller hur jag ska få fram rätt ord utan att det blir rörigt och osammanhängande.

Förut tyckte jag att det var hur kul som helst att blogga och la verkligen ner energi på att få fram bra och läsvärda inlägg. Jag har tappat det nu, jag kan inte få ihop en vettig text hur mycket jag än försöker. Det enda min blogg handlar om nu är mat & vad jag har gjort om dagarna. Så sjukt tråkigt att läsa om sånt hela tiden. Jag har en massa bra inlägg sparade i utkasten men eftersom att jag inte är nöjd med hur de är skrivna så kommer de få ligga kvar bland utkasten och ruttna tills jag inte längre har någon användning av dem.

Men jag ska försöka ta tag i mitt bloggande igen och göra lite varierande inlägg, inte bara om vad som händer i mitt über tråkiga liv utan även andra saker som tex, vad jag ska göra i sommar och personer som inspirerar mig.


HA DET FETT BRA

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar