måndag 11 mars 2013

saknad,sorg,kärlek & minnen

Jag älskar verkligen dessa låtarna. Klarar dock inte av att lyssna på dem längre. Jag tänker endast på begravningar, som visserligen var så sjukt fina men jag får sån ångest och saknar mormor, morfar, gammelmorfar & gammelmormor så extremt när jag hör dem så att jag bara vill lägga mig under en sten och försvinna.

Så sjukt fina är dem, men trots att jag blir ledsen när jag hör dem så tänker jag ändå på några av de viktigaste personerna i mitt liv. Kommer aldrig komma över att de inte finns hos oss längre. Kommer alltid känna saknad & sorg. Kommer alltid vilja åka till dem. Men främst av allt kommer jag alltid bara vilja ge dem en sista lång kram och berätta för dem hur mycket jag älskar dem.

De kommer inte att kunna se med egna ögon när jag får körkort eller tar studenten men de kommer ändå alltid vara med mig, Överallt. Jag vet att de skulle vara så stolta över mig om de visste hur bra det går för mig nu. Jag vet hur orolig mormor skulle varit första dagen på gymnasiet, men jag vet också hur lycklig hon skulle varit om hon visste hur långt jag har kommit med mig själv.

Jag saknar att krypa upp i morfars knä och bara sitta där. Jag saknar att vara hos mormor och morfar och baka i en hel dag. Jag saknar allt som har med dem att göra. Jag älskar dem så mycket att ord inte kan beskriva. Vill bara träffa dem igen.

Han som spelar piano i den sista filmen är ju så sjukt duktig. Aldrig hört en finare version av den låten 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar