lördag 2 mars 2013

Fundering

Har nu i några veckor gått och tänkt en hel del på vad det egentligen är som jag vill jobba med och så. Jag vill inte bli florist. Det är jätte kul att jobba med praktiska saker och sånt men det är inte det jag vill bli. Jag har egentligen vetat i hela mitt liv vad jag har velat bli & eftersom att jag alltid har vetat det så förstår jag inte varför jag valde att gå floristlinjen eftersom att det så långt ifrån det jag verkligen vill jobba med som det bara går att komma. Så jag hade ett tag tanken att byta linje & skola men insåg ganska snart att jag inte skulle klara av att gå på en annan skola nu när jag har vant mig vid detta & jag skulle verkligen inte klara av att lämna mina klasskompisar. Sen så vill jag verkligen inte gå ett år extra och speciellt inte med 97or..

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Ska kolla lite vad det är som krävs för utbildning och sen ska jag försöka plugga mig upp till det efter gymnasiet. Får se helt enkelt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar