söndag 10 mars 2013

Tänker inte flytta mig från sängen idag. Tänker ligga här och äta samtidigt som jag kollar på pll. Har sovit dåligt inatt, tio tusen mardrömmar, svårt att andas och så, så idag är jag både trött och på dåligt humör.
Vill hitta på något men orkar inte det.

Jag önskar att de skulle finnas ett mc donalds eller ett bageri precis utanför huset i stället för ett likintag. Vill ha kakor & mat nuuuuuuuuuu.

Melodifestivalen igår alltså, vilken flopp. Carola som fortfarande tror att hon är sexton år, hon kunde itne sjunga eller dansa eller något. Vet ingen person som säger så mycket "hhh" efter varje ord. USCH. Sen att den där Robin vann också, vem är han ens. Kommer inte ihåg honom eller låten så detta årets eurovision kan bli roligt. Typ vinna förra året och komma sist detta. Yohio skulle vunnit. Han är söt & ser ut som Christer Lindarw <333


Aaaaaaa men det var väl de jag skulle säga, typ. HA DE FETT BRA eller något sånt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar